پایگاه خبری صدای مردم عسلویه

پایگاه خبری صدای مردم عسلویه

ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در شهر چاه مبارک

  • ۱۶۶
ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در شهر چاه مبارک
در این برنامه علی محمدی بخشدار چاه مبارک با گرامیداشت نام و یاد شهدا و امام راحل(ره) اظهار داشتند؛ شخصیت امام خمینی (ره) منحصر به فرد است و نمیتوان آن را با یک سخنرانی مختصر تشریح کرد. اخلاص، فروتنی، معنویت و ایمان ایشان به خدا وی را به یک شخصیتی شجاع و محبوب دلها تبدیل کرد که در عین اینکه آن زمان دست خالی بود به دلیل ایمان معنوی، اعتماد به مردم و ایمان به راه و هدفش در مقابل حکومت مستبد زمان و هم پیمانان آن ایستاد و مردم را به میدان مبارزه آورد که ثمره و میراث آن انقلاب اسلامی است.
محمدی در ادامه افزود: مکتب امام خمینی(ره) مکتب ساده زیستی، و خدمت به مردم است. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: بزرگترین مبارزه با امریکا خدمت به مردم است. فلذا هرکسی بخواهد با اشرافی گری، رانت، فساد و دلسوزی دنبال بی ثباتی در هر سطحی باشد عملا در مقابله با مکتب امام خمینی(ره) قرار گرفته است.
بخشدار چاهمبارک افزود: رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب بیش از ۴۰ بار جوان ایرانی و بیش از ۲۰بار امید و اعتماد خود را نثار جوانان و آینده سازان ایرانی مقتدر کردند. دشمن دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در نسل جوان و ایجاد شک و شبهه نسبت به کارآمدی حکمرانی اسلامی است. پس هر کدام از ما در هر جایگاهی که باشیم با روشنگری، جهاد تبیین و خدمت به مردم باید تلاش کنیم که امید را در جامعه زنده کنیم.
چرا که مردم و اسلام (جمهوریت و اسلامیت) دو بال تداوم انقلاب اسلامی و ساخت ایرانی مقتدر هستند.
بخشدار در پایان از تمامی مجریان و حاضران در این برنامه تشکر و قدردانی کرد و افزود تعظیم این مناسبت ها به ویژه تکریم و تعظیم سالروز امام راحل(ره) در واقع ادای دین در حق تمامی کسانی که برای پاسداشت و حفظ آرمانها و ارزش های انقلاب اسلامی جانفشانی کردند.
خواندن دکلمه توسط دانش آموزان، مداحی و سخنرانی ویژه حاج اقا خلفانی(مدیر حوزه علمیه کنگان) از دیگر برنامه های این مراسم بود


   
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی